SÖNDAGSFRUKOST

Söndagsmorgon är ju i stort sett synonymt med en god och lång frukost, så det fick bli fallet imorse. I fredags bakade jag nedanstående frallor. Receptet har jag skrivit på bloggen förut, det kan ni hitta HÄR. Den enda skillnaden var att jag använde mig av vetemjöl special med fullkorn istället för vanligt mjöl. Det blev så himla gott! Det här är verkligen mitt allra bästa bröd. Dessutom är det väldigt enkelt och går snabbt.
 
Det åt jag med mitt, inte så orginella, favoritpålägg ost, gurka och paprika.
 
Till det; keso med skivad banan, färska jordgubbar och kokos. Det här äter jag nästan varje morgon minus jordgubbarna och istället frusna hallon.
 
Voila! En världsgod söndagsfrukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0