MINA FAVORITBAKBLOGGAR

Utöver att baka själv är en av mina favoritsysslor att lusläsa recept och samla inspiration till framtida bakverk. För att sprida vidare mina bästa tips till er, tänkte jag gå igenom mina absoluta favoritbakbloggar! Bilderna kommer direkt från respektive blogg. Här kommer de utan inbördes ordning:
 
 
Sjuttonåriga Liv bakar som hon inte gjort annat i livet. Med sina otroligt fina foton börjar det rycka i bakverken, vem vill inte baka dödsfina cakepops och dammsugare liksom?
 
Passion for baking:

Norska Manuela bakar allt mellan himmel och jord i hennes extremt pastelliga kök. Extremt bra steg för steg bilder för varje recept, och så ser ju allt så otroligt gott ut.
 
Dreggelvarning på hög nivå. Här är det extra allt som gäller, så otroligt frestande bakverk och fina fotografier.
 
Som gräddet på moset sparar vi det bästa till sist. Här har ni min absoluta favoritbakblogg! Kolla in!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0